Felület kezelése

A Naptár ablakban Találkozók, Feladatok, Telefonhívások rögzíthetők, melyek hozzákapcsolhatók az Ügyletekhez.

Naptár felület


A naptár nézetünk lehet 

  • Napi nézet
  • Heti nézet

ami a képen jelzett gomb megnyomásával változtatható

Naptár napi nézet

Naptár heti nézet


A naptárban jelölhető, hogy milyen típusú tételeket szeretnénk megjeleníteni a felső sorban lévő négyzetek pipálásával. Ezek lehetnek:

  • Találkozók
  • Feladatok
  • Hívások
  • Szervíz feladatok

Szűréseket végezhetünk el az alábbiak szerint:

  • Felhasználók - a rendszerben szereplő Felhasználókat választhatjuk ki - több felhasználó is kiválasztható.
  • Szerepkörök - rendszerben meghatározott Szerepköröket választhatjuk ki - több szerepkör is kiválasztható.
  • Típus  - listanézetből kiválasztható (Pl. nem tervezett találkozó, Ajánlatadás, Telefonhívás stb.) Több tétel is kiválasztható.
  • Partner név - a rendszerben rögzített Partnerek listából kiválaszthatóak - Csak egy Partner kiválasztására van lehetőség
  • Státusz - az elfoglaltság típusát sorolhatjuk különböző státuszokba (pl. új, sikertelen, lezárt stb.) Több tétel is kiválasztható.

Naptár szűrési lehetőségei

Naptárunkat 

  • Naptárnézetben vagy
  • Listanézetben is megjeleníthetjük, ez utóbbit Excel Exporttal ki is tehetjük munkafüzetbe

Naptár Excel Export


Új tétel rögzítése naptárban


Listanézetben van lehetőségünk 

  • Új találkozó
  • Új telefonhívás
  • Új feladat 

rögzítésére.

Az Új találkozó gomb megnyomása egy olyan szerkesztőfelületre vezet, ahol a találkozó összes fontos momentumát meg tudjuk adni. Amennyiben Kapcsolódó dokumentum mezőt is kitöltjük, például egy adott szerződést hivatkozunk be a rendszerből, akkor alul a Kapcsolódó bizonylatoknál meg fognak jelenni ezek a bizonylatok is.

A kötelező mezők a rendszer többi felületén megszokott sárga körvonallal jelöltek, a többi mező opcionálisan tölthető.


  • Kapcsolódó dokumentum típusa: Lehet Ügylet vagy Projekt. Ha Ügylethez szeretnénk a találkozót csatolni, akkor itt Ügyletet kell választani. 

    (Ha a Találkozót összekapcsoljuk egy Ügylettel (frissítés után) a Találkozó megjelenik az Ügylet Altabján)

  • Kapcsolódó dokumentum: Kiválasztható  a konkrét Ügylet (vagy Projekt vagy önálló találkozó) amihez hozzá szeretnénk kapcsolni a Találkozót
  • Találkozó célja: ADMINISZTRÁCIÓ / ALAPADATOK / Általános menüpontban szerkeszthető


Új találkozó szerkesztő felület


A Mentés gomb megnyomása után a találkozónk bekerül a naptárunkba:

Naptárban rögzített új találkozó


Új telefonhívás gomb megnyomásával az alábbi szerkesztőfelületet érjük el, ennek mezői is könnyen kitölthetők, majd a Mentés gomb megnyomása után betöltődnek a Naptárba.


Új telefonhívás szerkesztő felület


Erről a felületről van lehetőségünk Feladat létrehozására is:

Új telefonhívás - Feladat létrehozása gomb

Hívásból generált új feladat szerkesztő felület


Ha a szerkesztő felületen a Naptárban megjelenik mező be van pipálva, akkor mentés után a feladat meg fog jelenni a Naptárban. Ezen a felületen be lehet állítani Felelőst, emlékeztetőt, azt, hogy az emlékeztetés ismétlődjön-e stb.

Ugyanilyen szerkesztő felület jelenik meg (Kivéve a tárgy megnevezését) amikor a Naptár felületen az Új feladat gombra kattintunk.

Új feladat szerkesztő felület kitöltött mezőkkel


Ahhoz, hogy a Feladat felelőse értesítést kapjon arról, hogy számára Új feladat lett létrehozva, ahhoz a Felhasználói beállítások - Értesítési szabályok - Új értesítési szabály felületen be kell állítani az értesítést is:


Új értesítési szabály felület



Mivel a Feladat esetében kizárólag a Felelős naptárában jelenik meg a Feladat, érdemes a Feladat kész esemény típusra is létrehozni értesítést, de azt már a Feladat kiosztójára vonatkozóan.


SF Naptár és Google Naptár szinkronizálás

Smartfront ügyviteli rendszerekben a felhasználónak lehetősége nyílik a rendszerben vezetett naptárát szinkronizálni a Google fiókjához tartozó naptárával. Ez azt jelenti, hogy az ügyviteli rendszerben, a Naptár menüpont alatt nyilvántartott bejegyzéseket az alkalmazás egy percen belül letölti a felhasználó Google naptárába, illetve a Google naptárhoz hozzáadott bejegyzéseket megjeleníti az ügyviteli rendszer naptárában. Csak rendszergazdai jogosultsággal rendelkező felhasználó állíthatja be az egyes felhasználók naptárait.


A Naptár felületen ki kell másolni az ott lévő URL-t:



Ezt be kell illeszteni a Google naptár „Más naptárak” felületen:


Mentés után meg fog jelenni az ERP naptár a más naptárak listáján.





Jogosultság

Funkció jogosultság

Projekt és feladatkezelés -NaptárMódosítás
Projekt és feladatkezelés -NaptárExcel export
Projekt és feladatkezelés -NaptárTelefonhívás
Projekt és feladatkezelés -NaptárÖsszes látogatás és kérdőív megtekintése
  • No labels