You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

« Previous Version 3 Next »

A Projekt menüponton belül lehetőségünk van Naptár kezelésére.


Felület kezelése


Naptár felület


A naptár nézetünk lehet 

  • Napi nézet
  • Heti nézet

ami a képen jelzett gomb megnyomásával változtatható

Naptár napi nézet

Naptár heti nézet


A naptárban jelölhető, hogy milyen típusú tételeket szeretnénk megjeleníteni a felső sorban lévő négyzetek pipálásával. Ezek lehetnek:

  • Találkozók
  • Feladatok
  • Hívások
  • Szervíz feladatok

Szűréseket végezhetünk el az alábbiak szerint:

  • Felhasználók - a rendszerben szereplő Felhasználókat választhatjuk ki - több felhasználó is kiválasztható.
  • Szerepkörök - rendszerben meghatározott Szerepköröket választhatjuk ki - több szerepkör is kiválasztható.
  • Típus  - listanézetből kiválasztható (Pl. nem tervezett találkozó, Ajánlatadás, Telefonhívás stb.) Több tétel is kiválasztható.
  • Partner név - a rendszerben rögzített Partnerek listából kiválaszthatóak - Csak egy Partner kiválasztására van lehetőség
  • Státusz - az elfoglaltság típusát sorolhatjuk különböző státuszokba (pl. új, sikertelen, lezárt stb.) Több tétel is kiválasztható.

Naptár szűrési lehetőségei

Naptárunkat 

  • Naptárnézetben vagy
  • Listanézetben is megjeleníthetjük, ez utóbbit Excel Exporttal ki is tehetjük munkafüzetbe

Naptár Excel Export


Új tétel rögzítése naptárban


Listanézetben van lehetőségünk 

  • Új találkozó
  • Új telefonhívás
  • Új feladat 

rögzítésére.

Az Új találkozó gomb megnyomása egy olyan szerkesztőfelületre vezet, ahol a találkozó összes fontos momentumát meg tudjuk adni. Amennyiben Kapcsolódó dokumentum mezőt is kitöltjük, például egy adott szerződést hivatkozunk be a rendszerből, akkor alul a Kapcsolódó bizonylatoknál meg fognak jelenni ezek a bizonylatok is.

A kötelező mezők a rendszer többi felületén megszokott sárga körvonallal jelöltek, a többi mező opcionálisan tölthető.

Új találkozó szerkesztő felület


A Mentés gomb megnyomása után a találkozónk bekerül a naptárunkba:

Naptárban rögzített új találkozó


Új telefonhívás gomb megnyomásával az alábbi szerkesztőfelületet érjük el, ennek mezői is könnyen kitölthetők, majd a Mentés gomb megnyomása után betöltődnek a Naptárba.


Új telefonhívás szerkesztő felület


Erről a felületről van lehetőségünk Feladat létrehozására is:

Új telefonhívás - Feladat létrehozása gomb

Hívásból generált új feladat szerkesztő felület


Ha a szerkesztő felületen a Naptárban megjelenik mező be van pipálva, akkor mentés után a feladat meg fog jelenni a Naptárban. Ezen a felületen be lehet állítani Felelőst, emlékeztetőt, azt, hogy az emlékeztetés ismétlődjön-e stb.



  • No labels