A WaProM rendszer adminisztrációs felületén, valamint mobil eszközön egyaránt lehetőség van a raktárban kezelt termékek vonalkódjainak rögzítésére.
Többek között a termékhez rögzített vonalkód segítségével tudjuk az adott termék útját lekövetni a raktári folyamatok során.
A mobil eszközön történő vonalkód rögzítés egy jogosultság által szabályozott funkció, amely kizárólag a rendszerben már létező termékek esetén használható.
A Vonalkód rögzítés funkciógombot választva az alábbi felület kerül megjelenítésre:
A Vonalkódrögzítés felülete.
A termékkód megadását követően a rendszer ellenőrzi, hogy létezik-e a rendszerben a termék. Amennyiben igen, a Termékkód neve zöld hátterűre vált és a vonalkód rögzítés folytatható. Amennyiben a rendszerben nem létezik a megadott termékkód, akkor a Termékkód neve rózsaszín hátterűre vált.
Ilyenkor rákattintva a névre a rendszer egy figyelmeztető üzenetet jelenít meg a következő szövegtartalommal: „Hibás termékkód”.
Ha a termékkód helyes, akkor a Vonalkód mezőben a vonalkód megadását követően az Ok gombra kattintva az alábbi felület kerül megjelenítésre:
Ekkor adminisztrációs felületen a Termék törzslap / Vonalkódok altabon új sorban kerül megjelenítésre az újonnan rögzített vonalkód.
A vonalkódok utólagos módosítására csak az adminisztrációs felületen van lehetőség.
Szükséges Jogosultságok
A Vonalkód rögzítés használatához külön jogosultság és funkció-jogosultság szükséges, amelyet a szerepkörök menüpont alatt kezelhetünk.
Beállítás csak tanácsadóval
Kérjük, hogy a jogosultságok beállítása előtt konzultáljon tanácsadónkkal!