A WaProM rendszer adminisztrációs felületén, valamint mobil eszközön egyaránt lehetőség van a raktárban kezelt termékek vonalkódjainak rögzítésére.

Többek között a termékhez rögzített vonalkód segítségével tudjuk az adott termék útját lekövetni a raktári folyamatok során. 

A mobil eszközön történő vonalkód rögzítés egy jogosultság által szabályozott funkció, amely kizárólag a rendszerben már létező termékek esetén használható.

A Vonalkód rögzítés funkciógombot választva az alábbi felület kerül megjelenítésre:


A Vonalkódrögzítés felülete.


A termékkód megadását követően a rendszer ellenőrzi, hogy létezik-e a rendszerben a termék. Amennyiben igen, a Termékkód neve zöld hátterűre vált és a vonalkód rögzítés folytatható. Amennyiben a rendszerben nem létezik a megadott termékkód, akkor a Termékkód neve rózsaszín hátterűre vált.

Ilyenkor rákattintva a névre a rendszer egy figyelmeztető üzenetet jelenít meg a következő szövegtartalommal: „Hibás termékkód”.

Ha a termékkód helyes, akkor a Vonalkód mezőben a vonalkód megadását követően az Ok gombra kattintva az alábbi felület kerül megjelenítésre:


Ekkor adminisztrációs felületen a Termék törzslap / Vonalkódok altabon új sorban kerül megjelenítésre az újonnan rögzített vonalkód.

A vonalkódok utólagos módosítására csak az adminisztrációs felületen van lehetőség.



Szükséges Jogosultságok

A Vonalkód rögzítés használatához külön jogosultság és funkció-jogosultság szükséges, amelyet a szerepkörök menüpont alatt kezelhetünk.

Kérjük, hogy a jogosultságok beállítása előtt konzultáljon tanácsadónkkal!


Vonalkód rögzítés mobil tanácsadói