Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

Alapértelmezett mappák egy olyan beállítási lehetőség, amelyben az egyes kapcsolódó objektum típussal meghatározott nyomtatványok elmentésének helye határozható meg.

A felületen a fejlécben található szűrők segítségével a felhasználó személyre szabhatja az információ megjelenítést:

  • Mappa szűrő: szabadszöveges mező, egy konkrét könyvtár kereshető
  • Kapcsolódó objektum típus szűrő: szabadszöveges mező, egy konkrét objektum típus kereshető


Az Alapértelmezett mappák listájának képernyője.

A listanézet mezői:

  • Kapcsolódó objektum típus: automatikusan töltődő mező a rögzítéskor kiválasztott objektum típus
  • Mappa: a dokumentum mentésére kiválasztott mappa elérési útvonala (Linux alatt is létrehozandó!)
  • Gyártó: amennyiben a dokumentum gyártóhoz kapcsolható akkor itt megjelenik a gyártó elnevezése
  • Raktár: a dokumentum használati telephelye
  • Okkód/Típus: ha létezik az objektumhoz okkód vagy típus akkor töltődik
  • Napi görgetés:minden nap új könyvtárba kerülnek-e a dokumentumok


A lista bármelyik eleme kettős kattintásra szerkesztésre megnyílik.

Funkciógombok

A képernyőn az alábbi funkciók érhetők el:

FunkciógombMűködés/ Tanács

Új

Egy új Alapértelmezett mappa beállítás rögzíthető.

Excel export

A listában lévő alapértelmezett mappák xls-be lementhetők..


Új

Egy új Alapértelmezett mappa beállítás rögzíthető a funkciógomb megnyomása után.

Image AddedEgy új alapértelmezett mappa rögzítési felülete.


Szerkesztő panel kötelező mezői:

  • Kapcsolódó objektum típus: a legördülő listából választható ki az objektum típus
  • Mappa:begépeléssel rögzíthető a könyvtár elérési útvonala
  • Raktár: legördülő listából választható ki

Szerkesztő panel opcionális mezői:

  • Gyártó: legördülő listából választható ki
  • Típus: legördülő listából választható ki
  • Napi görgetés: folytatólagosan kerüljön-e rögzítésre, bepipálandó mező (alapértelmezetten Nem-re állítva)


Példaként a Raktári eszköz tranzakciók beállítása

Alapértelmezett mappa beállítási lehetőség, kapcsolódó új objektum típussal, hogy raktáranként eltérő mappába lehessen menteni a nyomtatványokat.

A mappa rendszer használatához a Dokumentumkezelőben létre kell hozni egy mappát az Operacios_Jegyzokonyvek alá (pl.: Raktari_eszkoz_atadas néven), ahova a nyomtatványokat opcionálisan menteni szeretnénk.


Ahhoz, hogy az új mappát alapértelmezetten használja a rendszer, szükséges még az Alapértelmezett mappák felületen összekapcsolni.


A beállítás során kiválasztható opció lett a Raktári eszköz átadás-átvétel.

A felhasználónak be kell állítania a mappát, a beállítás mentéséhez.


A fejlesztésnek köszönhetően, be lehet állítani raktáranként eltérő mappákat.

Az alapértelmezett mappákba történő mentés az aláírás rögzítése miatt nem megy automatikusan.