You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

« Previous Version 5 Next »

Alapértelmezett mappák egy olyan beállítási lehetőség, amelyben az egyes kapcsolódó objektum típussal meghatározott nyomtatványok elmentésének helye határozható meg.

A felületen a fejlécben található szűrők segítségével a felhasználó személyre szabhatja az információ megjelenítést:

  • Mappa szűrő: szabadszöveges mező, egy konkrét könyvtár kereshető
  • Kapcsolódó objektum típus szűrő: alapértelmezett értéke az adott nap (Ma)


Az Alapértelmezett mappák listájának képernyője.

A listanézet mezői:

  • Kapcsolódó objektum típus: automatikusan töltődő mező
  • Mappa: a dokumentum mentésére kiválasztott mappa elérési útvonala (Linux alatt is létrehozandó!)
  • Gyártó: amennyiben a dokumentum gyártóhoz kapcsolható akkor itt megjelenik a gyártó elnevezése
  • Raktár: a használati telephelye
  • Okkód/Típus: ha létezik az objektumhoz okkód vagy típus
  • Napi görgetés: minden nap új könyvtárba kerülnek-e a dokumentumok





Raktári eszköz tranzakciók

Alapértelmezett mappa beállítási lehetőség, kapcsolódó új objektum típussal, hogy raktáranként eltérő mappába lehessen menteni a nyomtatványokat.

A mappa rendszer használatához a Dokumentumkezelőben létre kell hozni egy mappát az Operacios_Jegyzokonyvek alá (pl.: Raktari_eszkoz_atadas néven), ahova a nyomtatványokat opcionálisan menteni szeretnénk.


Ahhoz, hogy az új mappát alapértelmezetten használja a rendszer, szükséges még az Alapértelmezett mappák felületen összekapcsolni.


A beállítás során kiválasztható opció lett a Raktári eszköz átadás-átvétel.

A felhasználónak be kell állítania a mappát, a beállítás mentéséhez.


A fejlesztésnek köszönhetően, be lehet állítani raktáranként eltérő mappákat.

Az alapértelmezett mappákba történő mentés az aláírás rögzítése miatt nem megy automatikusan.



  • No labels