A Felhasználók menüponton belül tudjuk nyilvántartani azokat a Felhasználókat, akik különböző jogosultsággal dolgoznak a WaProM-ban.

A Felhasználók kezdőképernyője.


Az Új gombra kattintva megnyílik a szerkesztő képernyő, ahol rögzíthetők az új felhasználó.
Listaelemekre duplán kattintva a már meglévő felhasználók módosítására van lehetőség.

Szerkesztőképernyő mezői:

  • Név: a program ez alapján tartja nyilván az adott felhasználót
  • Felhasználónév: a felhasználó egyedi azonosítója, amely belépést biztosít a felhasználónak a rendszerbe.
  • Jelszó: a felhasználó belépéséhez szükséges jelszót kell megadni.
  • Jelszó újra: jelszó megadása újra
  • Pin: felhasználóhoz tartozó PIN kód
  • Vonalkód:
  • E-mail: felhasználó e-mail címe
  • Telefon: felhasználó telefonszáma
  • Fax: felhasználóhoz tartozó fax szám
  • Részleg:
  • Beosztás: a felhasználó beosztása manuálisan megadható.
  • Aktív: checkbox kipipálásával a felhasználó aktív, ellentétben inaktív ebben az esetben nem tud belépni a rendszerbe.
  • Sales:
  • Raktáros: checkbox kipipálásával engedélyezhető a mobil felülethez való hozzáférés
  • Bejelentkező: checkbox kipipálásával engedélyezhető a rendszerbe való belépés
  • Szervizes kolléga:
  • Idegen kód:
  • Hozzárendelt raktár: a legördülő listából választható ki a hozzárendelt raktár.
  • Alapértelmezett nyelv: a legördülő listából választható ki az alapértelmezett nyelv.
  • Cég: a legördülő listából választható ki a felhasználóhoz rendelt alapértelmezett cég.
  • Csatorna szám telefonhoz:
  • Naptár szín:
  • Google calendar azonosító:
  • Revideálási gyakoriság: megadható, hogy ha az adott felhasználó által végzett komissiózásokra milyen sűrűn legyen revideálás generálva.
    Megadható étékek:
    0 – nincs revideálás a felhasználó által komissiózott kiszedésekre,
    0,5 – minden második felhasználó által komissiózott kiszedésekre generál a rendszer revideálást,
    1 – felhasználó által komissiózott kiszedésekre minden esteben van revideálás.
    Ezeket a beállításokat felül írhatja az, hogyha a rendelésre vagy az adott partnerre kötelező a revideálás generálása.
  • Hozzárendelt zónakör: a raktáron belül szeparált munkavégzési helyek Felhasználóhoz definiálására szolgál, egyedileg leképezhető Zónakörök funkcióban.


Funkciógombok

A képernyőn az alábbi funkciók érhetők el:

Funkciógomb

Működés/ Tanács

Új

Új felhasználó rögzítése.

Excel export

A lista tételei xls-be kimenthetők.

Új 




Kapcsolódó bizonylatok altab


Csatolt fájlok altab


Megjegyzés altab:

Tetszőleges hosszúságú, manuálisan tölthető szöveges tartalom.

A Megjegyzések altab


További altabok lenyithatóak:

Cég láthatóság

Igazolványok

Raktárak


Cég láthatóság altab:

Abban az esteben, ha több céget kezelünk a rendszerben akkor beállíthatjuk, hogy az adott felhasználó az alapértelmezett cégen kívül mely vállalat termékeit mozgathatja, illetve adminisztrációs felületen mely vállalatokat éri el.

A Cég láthatóság altab

A vállalat láthatóságát a checkbox kipipálásával tudjuk elérhetővé tenni.

Igazolványok altab:

A Felhasználók Igazolványai adhatóak hozzá.
Az Hozzáadás gombra kattintva megnyílik a szerkesztő képernyő, ahol rögzíthetők az igazolványok.

Az Igazolványok altab


Az igazolvány kijelölését követően Törlés gombra kattintva, eltávolítható egy igazolvány.

Az igazolvány rögzítése


Szerkesztőképernyő mezői:

  • Igazolvány típus: Legördülő listából kiválaszthatóak a rögzített igazolvány típusok.
  • Kód: az igazolvány száma rögzíthető.
  • Lejárat dátuma: rögzíthető az igazolvány lejárata.

Emlékeztető dátuma: rögzíthető, hogy az igazolvány lejárata előtt mennyivel kapjunk értesítést.



Igazolvány típus rögzítése

Az igazolvány típusokat manuálisan lehet rögzíteni az Alapadatok menüponton belül.

Általános mappa Igazolvány típusok almappa kiválasztását követően.

Az Igazolvány típus kiválasztása


A Hozzáadás gombra kattintva megnyílik a szerkesztő képernyő, ahol rögzíthetők az igazolvány típusok.

Az igazolvány típusok kijelölését követően Törlés gombra kattintva, eltávolítható egy típus.

A már meglévő igazolvány típusok esetén dupla kattintással érhető el a szerkesztőpanel, ahol módosíthatóak az adatok.


A típus rögzítése


 Szerkesztőképernyő mezői:

  • Típus: igazolvány típus megadása:
  • Leírás: az igazolvány típus leírása.


Raktárak altab:

Abban az esteben, ha több raktárt kezelünk a rendszerben akkor beállíthatjuk, hogy az adott felhasználó az alapértelmezett raktáron kívül mely raktárban lévő termékeket mozgathatja, illetve adminisztrációs felületen mely raktárakat éri el.

A Raktárak altab


A Hozzáadás gombra kattintva megnyílik a szerkesztő képernyő, ahol a már meglévő raktárak közül választhatunk.

A raktár hozzárendelés ablaka


A szerkesztőképernyőn választhatjuk ki mely raktára rendeljük a felhasználóhoz.
A checkbox kipipálásával adhatunk jogot a raktári mozgások könyveléséhez.

A kiválasztott sor kijelölését követően Törlés gombra kattintva, eltávolítható az adott raktár.

Minden jog megadása lehetőséggel beállítható, hogy az adott felhasználó az alapértelmezett raktáron kívül mindegyik raktárban tudjon folyamatokat végrehajtani.



  • No labels