You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

« Previous Version 2 Next »

Bevezetés


Az elektronikus adatcsere (Electronic data interchange (EDI)) szigorúan strukturált üzeneteknek számítógépek közötti, emberi közreműködés nélkül megvalósított cseréje.  Az EDI alkalmazható a gyártó és kereskedő közötti rendelési információk cseréjére, csak úgy, mint a számlázás területén. Ebben az esetben az elektronikus számlák valós időben kerülnek feladásra, azonnal ellenőrizhetők és feldolgozhatók.


EDI kapcsolat előnyei:

  • Költségmegtakarítás
  • Hatékonyságnövelés
  • Vállalati folyamatok optimalizálása


Az EDI-hez kapcsolódóan a Smartfront ERP-ben jelenleg két folyamat van:

  • Rendelések fogadása
  • Számlák küldése


Bár az EDI egységes szabvány is lehetne, de a valóságban mindig van egy köztes szolgáltató, aki megcsinálja a vevők és eladók között átadott üzenet megfelelő formátumra történő alakítását.

A rendelés fogadó interfészünk a BISNet szolgáltató formátumát követi, a számla küldő interfészünk pedig a Maxonis formátumát. 

Az EDITEL szolgáltatóval minden formátumunk egyezik!


Alapbeállítások


Ahhoz, hogy az EDI kapcsolatot létre tudjuk hozni, szükséges a megfelelő folyamati paraméterek beállítása. Ezt a Smartfront Kft. munkatársai végzik, kérjük, hogy bevezetési igény esetén keresse Support munkatársainkat!

Az EDI kapcsolat a termék része, de bekapcsolása, beállítása díjazás ellenében történik.





  • No labels