Bevezetés
Az elektronikus adatcsere (Electronic data interchange (EDI)) szigorúan strukturált üzeneteknek számítógépek közötti, emberi közreműködés nélkül megvalósított cseréje. Az EDI alkalmazható a gyártó és kereskedő közötti rendelési információk cseréjére, csak úgy, mint a számlázás területén. Ebben az esetben az elektronikus számlák valós időben kerülnek feladásra, azonnal ellenőrizhetők és feldolgozhatók.
EDI kapcsolat előnyei:
- Költségmegtakarítás
- Hatékonyságnövelés
- Vállalati folyamatok optimalizálása
Az EDI-hez kapcsolódóan a Smartfront ERP-ben jelenleg két folyamat van:
- Rendelések fogadása
- Számlák küldése
Bár az EDI egységes szabvány is lehetne, de a valóságban mindig van egy köztes szolgáltató, aki megcsinálja a vevők és eladók között átadott üzenet megfelelő formátumra történő alakítását.
A rendelés fogadó interfészünk a BISNet szolgáltató formátumát követi, a számla küldő interfészünk pedig a Maxonis formátumát.
Az EDITEL szolgáltatóval minden formátumunk egyezik!
Alapbeállítások
Ahhoz, hogy az EDI kapcsolatot létre tudjuk hozni, szükséges a megfelelő folyamati paraméterek beállítása. Ezt a Smartfront Kft. munkatársai végzik, kérjük, hogy bevezetési igény esetén keresse Support munkatársainkat!
Az EDI kapcsolat a termék része, de bekapcsolása, beállítása díjazás ellenében történik.