Bevezető
Felhasználói Beállítások - Feladatok menüpont célja, hogy a felhasználó könnyen, egy helyen áttekinthesse a számára ERP-ben kapott feladatait.
Új Feladat létrehozása
Feladat létrehozása Felhasználói Beállítások - Feladatok felületről
A listanézeten szereplő ÚJ gomb megnyomásával indíthatjuk az új feladat létrehozását:
Új feladat létrehozása
A gomb megnyomása átvezet az Új Feladat felületre:
Új Feladat képernyő fej
Új Feladat képernyő altabok
Fejadat mezők:
Tárgy: Szabadszavas mező, a Feladat tárgyát célszerű rövid tömör megfogalmazással meghatározni.
Leírás: Szabadszavas mező, a Feladat részletesebb leírását tudjuk itt megadni.
Kategória: Lenyíló választó mező, több adat is kiválasztható attól függően, hogy az Adminisztráció - Adminisztrációs alapadatok / Alapértelmezett résztvevők menüben milyen adatokat adunk meg Feladat objektum típusnál.
Kategória meghatározása Adminisztrációs alapadatok - Alapértelmezett résztvevők
Az Új gomb megnyomásával adhatunk meg új Kategóriát:
Új Kategória létrehozása
Ahol:
Név: Kötelező, szabadszavas mező.
Objektum típus: Kötelező kiválasztásos mező (Feladat/Projekt/Ügylet)
Résztvevők: Opcionális, a rendszerben szereplő felhasználók szerepelnek a listában - több kiválasztható
Felelős: a rendszerben szereplő aktív felhasználók listája, legördülő listából egy választható ki
Prioritás: legördülő listából választható (Magas/Azonnal/Alacsony/Normál/Sürgős)
Kezdés dátuma valamint Határidő naptárnézetből kiválaszható, óra perc beállítható (a tervezett ráfordítást automatikusan nem tölti a rendszer a dátumok alapján!)
Résztvevők: a rendszerben szereplő aktív felhasználók legördülő listája, több felhasználó kiválasztható
Státusz: legördülő listából választható, később átállítható az egyes munkafolyamatoknál (Új/Kiosztott/Blokkolt/Kész/Elutasított/Megkezdett)
Kód: ??????????????????
Tervezett ráfordítás: manuálisan rögzítendő, kizárólag számot tartalmazhat, a beírt szám óra, nap ????
Tény ráfordítás: automatikusan tölti a rendszer HONNAN???
Partner: a Partnertörzsben szereplő partnerek közül egy választható ki
Helyszín: szabadszavas mező
Kapcsolódó bejegyzés típusa: legördülő listából egy típus választható (Pl. ajánlat, projekt, stb.) Kiválasztás után megjelenő mező: Kapcsolódó bejegyzés: a rendszerben rögzített bizonylatok választhatók ki az adott típusra vonatkozóan. (Pl. számla kapcsolódó bejegyzés típusnál a rendszerben lévő vevő számlák sorszáma jelenik meg a Jegyzőkönyv száma oszlopban)
Naptárban megjelenik: a négyzet bejelölésével a feladat a Naptár funkcióban megjelenítésre kerül. A Naptár felületen az adott eseményre kattintva átvezet a Felhasználói Beállításokba, az adott Feladat szerkesztéséhez.
Naptárban megjelenő Feladat
Egész napos: bejelölésével a Naptárban egész napos elfoglaltságként jelenik meg.
Emlékeztető dátuma és Emlékeztetőt kapja mezők beállításával a Címzett (Felelős, Készítő, Résztvevők vagy ezek kombinációja) a megadott időpontban értesítést kap a Feladatról
Emlékeztető értesítés a Feladatról
Ismétlődő: a négyzet jelölésével a rendszeres időközönként előforduló feladatokat lehet megjelölni, így nem szükséges azokat egyenként rögzíteni. Az ismétlődés gyakoriságával és ismétlődés száma mezők beállításával pontosíthatjuk a gyakoriságot.
Altab mezők:
Történet: a Feladaton elvégzett különféle módosítások dátuma, módosított mezők, a régi adat, új adat valamint a módosítást végző felhasználó neve szerepelnek.
Feladat története
Kapcsolódó bizonylatok: a Feladathoz kapcsolódó bizonylatok jelennek meg itt
Csatolt fájlok: van lehetőség a Feladathoz különféle dokumentumok csatolására, legyen az kép vagy szöveges, táblázatos formájú
E-mailek: a Feladathoz kapcsolódó, rendszerből indított e-mailek adatainak megjelenítése
Munkaidő: a Feladattal eltöltött idő regisztrálására szolgál. A Hozzáadás gomb megnyomásával felugró ablakban rögzíthetjük az elvégzett munka adatait:
Munkaidő rögzítése Feladathoz