...
Hide If | ||
---|---|---|
| ||
Beállítandó paraméterekA csomagkezeléshez a rendszerben több paramétert be kell állítani. Az Adminisztráció / Dokumentumkezelőben létre kell hoznunk egy Csomagcímkék mappát, amelybe a visszaküldött PDF állományokat tároljuk le: Az Adminisztráció / Folyamati paraméterekben be kell állítanunk a következő paramétereket:
A GLS inetrfész esetén pár további folyamati paramétert is be kell állítanunk: 2. GLS_INTERFASCE_USEPRODUCTION: FALSE esetén a MyGLS tesztrendszernek küldjük az adatokat. Éles GLS kapcsolathoz True-ra kell állítanunk a státuszt. 3. GLS_INTERFASCE_USERNAME: MyGLS felhasználónév. Ez tartalmazza a GLS felé megadott email címet is. 4. GLS_INTERFASCE_PASSWORD: MyGLS jelszó. A GLS kommunikációhoz szükséges jelszó. 5. GLS_INTERFASCE_CLIENTNUMBER: 1, sok nulla és még néhány szám. |
...
- Külső azonosító:
Ezt kell megadni az interfészt bekapcsoló folyamati paraméter értékeként. - Csomag információ email szövege:
Az az előre berögzített Nyomtatvány szöveg, amit az email kiküldés használ. Rögzítése az Adminisztráció/Nyomtatvány szövegek menüpontban történik. - Szállítói címkés:
A szállítási mód esetén lehet-e csomag címkét nyomtatni. Amennyiben nincs bejelölve az adott szállító csomagjairól nem készülhet csomagcímke.
Szállítási mód rögzítése
...
Az Adminisztráció / Adminisztrációs alapadatok menüben a Bizonylatszámok fülön be kell rögzítenünk a címkékhez tartozó paraméterezést.
Csomagazonosítószám beállítása
...
3 különböző sablon rögzíthető.
Email sablon szövegek beállítása
...
Info | ||
---|---|---|
| ||
|
Csomagkészítés folyamata
...
Megnyitjuk az Értékesítés / Rendelések menüt.
Rendelések listája
...
Az új gombbal létrehozunk egy új rendelést. A rendelésen megadjuk a kötelező mezők adatait (sárgával jelölve) és ha már tudjuk, akkor a Szállítás módját is.
Új rendelés létrehozása
...
Tételekhez felvesszük az értékesíteni kívánt terméket:
Tételek felvétele rendelésbe
...
A felvett adatokkal elmentjük a rendelésünket. A menü sorban az eddig inaktív gombok aktiválódnak a további munkafolyamathoz. Rendelésünk státusza: Új.
Rendelés rögzítése
...
Ezek után a Készletkezelés menüből rákattintunk a Kiszedési lista készítése menüre, majd elvégezzük a kiszedést.
Rendelés kiszedése
...
Ezek után megnyitjuk a tételsort és visszaigazoljuk a kiszedett mennyiséget:
Rendelés kiszedése
...
Elmentjük a kiszedési listánkat és ezzel aktiváljuk az oldalon a további munkafolyamathoz szükséges menüpontokat, majd a kiválasztjuk a Kiszállítás készítése menüpontot.
Rendelés kiszedése
...
Itt ellenőrizzük, hogy a Szállítás módja, valamint a Kiszállítás dátuma megfelelően ki legyen töltve. A Kiszállítás dátumát mindig kötelező megadni, míg a Szállítási mód csak csomagkezelés esetén szükséges.
Kiszállítás kötelezően kitöltendő adatai
...
Ezen az oldalon kell megadnunk az információt, hogy mennyi csomagban fogjuk teljesíteni a rendelést (esetünkben ez most 3):
Csomagok számának megadása
...
A hozzáadás parancsgombbal újabb csomagot fel tudunk venni, ha arra lenne szükség.
Újabb csomagok hozzáadása a kiszállításhoz
...
Az esetünkben 'Utánvétes' fizetésel rendelkező csomagokat kezelünk. Az utánvétes csomagoknál az utánvét összegét minden esetben csak a vezér, vagyis az első csomagnál tüntetjük fel.
Utánvét összeg a csomagokon
...
A feldolgozás után láthatjuk, hogy a Csomag státusz módosult Új státuszról Feladva státuszra.
Csomag címkéket úgy tudunk nyomtatni, hogy kijelöljük a tételsorokat, majd rákattintunk a Címke nyomtatás parancsgombra.
...
Szállítólevél nyomtatás esetén kinyomtathatjuk a szállítólevelet
Szállítólevél nyomtatási kép
...
Mindkét lépés után a Szállítási feladatunk lezárt státuszt kap.
Kiszállítás státusz Lezárás vagy Nyomtatás után
...
Csomagkészítés a Csomagkezelés menüpontban
A Készletkezelés - / Csomagkezelés menüpontot megnyitva láthatjuk a rendszerben lévő kiszállításokatkorábban már elkészített csomagokat.
Ezen az oldalon tudunk új csomagot létrehozni, a szállító felé feladni, címkét nyomtatni illetve a csomagszámokat emailben kiküldeni vagy a csomag adatokat kimenteni Excel-be.
Csomagkezelés menüpont
A csomagkezelés menűpontban a csomagainra vonatkozó információkat találunk:
...
...
Néhány mező jelentése a teljesség igénye nélkül:
- Csomagazonosító: A Smartfront ERP által generált belső azonosító.
- Csomagszám: A szállító cég által visszaküldött azonosító.
- E-mail státusz
- Új
- Elküldve
- Cimke Státusz
- Új
- Nyomtatva
- Csomag Státusz
- Új
- Feladva
- Csomag értéke: A csomaghoz kapcsolódó kiszállításokon szereplő tételek bruttó értékeinek az összege.
- Csomag súlya (kalkulált súlya)
- Partnerkód
- Partner Név
- Feladási dátum
- -26. Cím adatok
...
- kg): A csomaghoz kapcsolódó kiszállításokon szereplő tételek bruttó súlyainak az összege.
Csomag feladás
...
a Csomagkezelés
...
menüből
Az 'Új' gomb megnyomásával egy üres munkafelületet kapunklehet úgy csomagot létrehozni.
Látható, hogy kötelező a Partner mező, a cím illetve a szállítás módja mező.
Új csomag létrehozása
A kötelező mezők megadásával kitöltődnek a jobb oldalon a szállítási adatok is.
Új csomag létrehozása - Partner kiválasztása
A csomag értékét, az utánvét értékét illetve a súly adatokat szükség szerint kitölthetjük.
Ezek után Tétel adatoknál, a 'Hozzáadás' menügombbal felvehetjük a csomagot.
A rendszer leválogatja számunkra az ERP-ben lévő a már korábban létrehozott és lezárt Kiszállításokat.
Új csomag létrehozása - Kiszállítás hozzáadás
Kiválasztjuk azt a kiszállítást, amelyet csomagként szeretnénk feladni.
Az 'OK' gomb megnyomásával a kiválasztott kiszállítások átkerülnek a tétellistánkra.rögzítve lesznek a Bizonylatok listára és a
Amennyiben téves szállítást vettünk volna fel a tétel listára, akkor azt kijelöljük, majd a 'Törlés" gombbal töröljük.
...