Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

Hide If
special@anonymous

Beállítandó paraméterek

A csomagkezeléshez a rendszerben több paramétert be kell állítani.

Az Adminisztráció / Dokumentumkezelőben létre kell hoznunk egy adott Csomagcímkék mappát, amelybe a visszaküldött PDF állományokat tároljuk le:


Adminisztráció - /Dokumentumkezelés -  Csomagcímkék mappa


Az Adminisztráció / Folyamati paraméterekben be kell állítanunk a következő paramétereket:

  1. PACKAGE_LABEL_FOLDER: Annak a mappának a neve a Dokumentumkezelőben, ahova az interfészen érkező csomagcímkéket mentjük.

A GLS inetrfész esetén pár további folyamati paramétert is be kell állítanunk:

       2. GLS_INTERFASCE_USEPRODUCTION: FALSE esetén a MyGLS tesztrendszernek küldjük az adatokat. Éles GLS kapcsolathoz True-ra kell állítanunk a státuszt.

       3. GLS_INTERFASCE_USERNAME: MyGLS felhasználónév. Ez tartalmazza a GLS felé megadott email címet is.

       4. GLS_INTERFASCE_PASSWORD: MyGLS jelszó. A GLS kommunikációhoz szükséges jelszó.

       5. GLS_INTERFASCE_CLIENTNUMBER: 1, sok nulla és még néhány szám.

Alapvető beállítások


A

...

A szállítási módok


Az Értékesítés/Értékesítési alapadatok Szállítási módok fülön kell rögzíteni.


Szállítási módok beállítása

  • Külső azonosító:
    Ezt kell megadni az interfészt bekapcsoló folyamati paraméter értékeként.

  • Csomag információ email szövege:
    Az az előre berögzített Nyomtatvány szöveg, amit az email kiküldés használ. Rögzítése az Adminisztráció/Nyomtatvány szövegek menüpontban történik.

  • Szállítói címkés:
    A szállítási mód esetén lehet-e csomag címkét nyomtatni. Amennyiben nincs bejelölve az adott szállító csomagjairól nem készülhet csomagcímke.


...

Szállítási mód rögzítése


Csomagazonosítószám (bizonylattömb) beállítása


Az Adminisztráció / Adminisztrációs alapadatok menüben a  Bizonylatszámok altabon fülön be kell rögzítenünk a cimkékhez címkékhez tartozó paraméterezést.


Csomagazonosítószám beállítása


Esetünkben CSOM előtaggal és hat numerikus karakterrel vettük fel:


Csomagazonosítószám beállítása

Email sablon szöveg beállítás

...

3 különböző sablon rögzíthető.


Email sablon szövegek beállítása


Info
titlePéldául:
  1. GLS csomag email sablon (amennyiben a csomagot GLS-el kézbesítjük) - Ebben az esetben Típushoz használjuk a Csomag információ email törzsszöveg1-et Image Modified
  2. Személyes csomag átvétel email sablon (amennyiben a csomagot személyesen veszi át az ügyfél) - Ebben az esetben Típushoz használjuk a Csomag információ email törzsszöveg2-t Image Modified
  3. Saját címkés csomag email sablon (amennyiben nem GLS által küldött adatok alapján hozzuk létre a címkét - Ebben az esetben Típushoz használjuk a Csomag információ email törzsszöveg3-t Image Modified


Munkafolyamat


A csomagkezelés funkciót két külön folyamat során is használni tudjuk a rendszerben. 

...

  1. Rendelés -> Kiszedés -> Kiszállítás -> Csomagfeladás -> Címke nyomtatás -> Email küldés - Ebben az esetben már a rendelés létrehozása során olyan beállításokat használunk, ahol az adott rendelést csomagos kiszállításként tervezzük az ügyfélhez eljuttatni.
  2. Csomagkészítés korábbi kiszállításból - ebben az esetben egy olyan rendelést irányítunk át csomagkezelési ágra, ahol már létrehoztuk a kiszállítást.

...

Megnyitjuk az Értékesítés - / Rendelések menüt. 


Rendelések listája



Az új gombbal létrehozunk egy új rendelést. A rendelésen megadjuk a kötelező mezők adatait (sárgával jelölve).


Új rendelés létrehozása


Tételekhez felvesszük az értékesíteni kívánt terméket:


Tételek felvétele rendelésbe


A felvett adatokkal elmentjük a rendelésünket.  A menü sorban az eddig inaktív gombok aktiválódnak a további munkafolyamathoz. Rendelésünk státusza: Új.


Rendelés rögzítése


Ezek után a Készletkezelés menüből rákattintunk a Kiszedési lista készítése menüre. 

...