...
Hide If | ||
---|---|---|
| ||
Beállítandó paraméterekA csomagkezeléshez a rendszerben több paramétert be kell állítani. Az Adminisztráció / Dokumentumkezelőben létre kell hoznunk egy adott Csomagcímkék mappát, amelybe a visszaküldött PDF állományokat tároljuk le: - Az Adminisztráció / Folyamati paraméterekben be kell állítanunk a következő paramétereket:
A GLS inetrfész esetén pár további folyamati paramétert is be kell állítanunk: 2. GLS_INTERFASCE_USEPRODUCTION: FALSE esetén a MyGLS tesztrendszernek küldjük az adatokat. Éles GLS kapcsolathoz True-ra kell állítanunk a státuszt. 3. GLS_INTERFASCE_USERNAME: MyGLS felhasználónév. Ez tartalmazza a GLS felé megadott email címet is. 4. GLS_INTERFASCE_PASSWORD: MyGLS jelszó. A GLS kommunikációhoz szükséges jelszó. 5. GLS_INTERFASCE_CLIENTNUMBER: 1, sok nulla és még néhány szám. |
Alapvető beállítások
A
...
A szállítási módok
Az Értékesítés/Értékesítési alapadatok Szállítási módok fülön kell rögzíteni.
Szállítási módok beállítása
- Külső azonosító:
Ezt kell megadni az interfészt bekapcsoló folyamati paraméter értékeként. - Csomag információ email szövege:
Az az előre berögzített Nyomtatvány szöveg, amit az email kiküldés használ. Rögzítése az Adminisztráció/Nyomtatvány szövegek menüpontban történik. - Szállítói címkés:
A szállítási mód esetén lehet-e csomag címkét nyomtatni. Amennyiben nincs bejelölve az adott szállító csomagjairól nem készülhet csomagcímke.
...
Szállítási mód rögzítése
Csomagazonosítószám (bizonylattömb) beállítása
Az Adminisztráció – / Adminisztrációs alapadatok menüben a Bizonylatszámok altabon fülön be kell rögzítenünk a cimkékhez címkékhez tartozó paraméterezést.
Csomagazonosítószám beállítása
Esetünkben CSOM előtaggal és hat numerikus karakterrel vettük fel:
Csomagazonosítószám beállítása
Email sablon szöveg beállítás
...
3 különböző sablon rögzíthető.
Email sablon szövegek beállítása
Info | ||
---|---|---|
| ||
|
Munkafolyamat
A csomagkezelés funkciót két külön folyamat során is használni tudjuk a rendszerben.
...
- Rendelés -> Kiszedés -> Kiszállítás → -> Csomagfeladás -> Címke nyomtatás -> Email küldés - Ebben az esetben már a rendelés létrehozása során olyan beállításokat használunk, ahol az adott rendelést csomagos kiszállításként tervezzük az ügyfélhez eljuttatni.
- Csomagkészítés korábbi kiszállításból - ebben az esetben egy olyan rendelést irányítunk át csomagkezelési ágra, ahol már létrehoztuk a kiszállítást.
...
Megnyitjuk az Értékesítés - / Rendelések menüt.
Rendelések listája
Az új gombbal létrehozunk egy új rendelést. A rendelésen megadjuk a kötelező mezők adatait (sárgával jelölve).
Új rendelés létrehozása
Tételekhez felvesszük az értékesíteni kívánt terméket:
Tételek felvétele rendelésbe
A felvett adatokkal elmentjük a rendelésünket. A menü sorban az eddig inaktív gombok aktiválódnak a további munkafolyamathoz. Rendelésünk státusza: Új.
Rendelés rögzítése
Ezek után a Készletkezelés menüből rákattintunk a Kiszedési lista készítése menüre.
...