Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

Info
iconfalse
titleTartalomjegyzék

Table of Contents

Beállítandó paraméterek

A csomagkezeléshez a rendszerben több paramétert be kell állítani.

...

Hide If
special@anonymous

Az Adminisztráció-Folyamati paraméterekben be kell állítanunk a következő paramétereket:

  1. PACKAGE_LABEL_FOLDER: Annak a mappának a neve a Dokumentumkezelőben, ahova az interfészen érkező csomagcímkéket mentjük.

A GLS inetrfész esetén pár további folyamati paramétert is be kell állítanunk:

       2. GLS_INTERFASCE_USEPRODUCTION: FALSE esetén a MyGLS tesztrendszernek küldjük az adatokat. Éles GLS kapcsolathoz True-ra kell állítanunk a státuszt.

       3. GLS_INTERFASCE_USERNAME: MyGLS felhasználónév. Ez tartalmazza a GLS felé megadott email címet is.

       4. GLS_INTERFASCE_PASSWORD: MyGLS jelszó. A GLS kommunikációhoz szükséges jelszó.

       5. GLS_INTERFASCE_CLIENTNUMBER: 1, sok nulla és még néhány szám.

Alapvető beállítások

A rendszerben pár további beállításra is szükség van:

A szállítási módok

Az Értékesítés/Értékesítési alapadatok Szállítási módok fülön kell rögzíteni.

...

  • Külső azonosító:
    Ezt kell megadni az interfészt bekapcsoló folyamati paraméter értékeként.


  • Csomag információ email szövege:
    Az az előre berögzített Nyomtatvány szöveg, amit az email kiküldés használ.


  • Szállítói címkés:
    A szállítási mód esetén lehet-e csomag címkét nyomtatni.

Bizonylat tömb beállítása

Az Adminisztráció – Adminisztrációs alapadatok menüben a  Bizonylatszámok altabon be kell rögzítenünk a cimkékhez tartozó paraméterezést.

...

Esetünkben CSOM előtaggal és hat numerikus karakterrel vettük fel:

Email sablon szöveg beállítás

A nyomtatvány szövegeknél lehet rögzíteni a az email sablon szöveget, amit az email küldésnél automatikusan előtöltünk, ha az hozzá van rendelve a csomag szállítási módjához.

...

  1. GLS csomag email sablon (amennyiben a csomagot GLS-el kézbesítjük) - Ebben az esetben Típushoz használjuk a Csomag információ email törzsszöveg1-et
  2. Személyes csomag átvétel email sablon (amennyiben a csomagot személyesen veszi át az ügyfél) - Ebben az esetben Típushoz használjuk a Csomag információ email törzsszöveg2-t
  3. Saját címkés csomag email sablon (amennyiben nem GLS által küldött adatok alapján hozzuk létre a címkét - Ebben az esetben Típushoz használjuk a Csomag információ email törzsszöveg3-t

Munkafolyamat

A csomagkezelés funkciót két külön folyamat során is használni tudjuk a rendszerben. 

  1. Rendelés -> Kiszedés -> Kiszállítás → Csomagfeladás -> Címke nyomtatás -> Email küldés - Ebben az esetben már a rendelés létrehozása során olyan beállításokat használunk, ahol az adott rendelést csomagos kiszállításként tervezzük az ügyfélhez eljuttatni.
  2. Csomagkészítés korábbi kiszállításból - ebben az esetben egy olyan rendelést irányítunk át csomagkezelési ágra, ahol már létrehoztuk a kiszállítást.

Rendelésből létrehozott csomagszállítás

Megnyitjuk az Értékesítés - Rendelések menűt. 

...

Mindkét lépés után a Szállítási feladatunk lezárt státuszt kap.

Kiszállítási folyamatból indított csomagfeladás

 Amennyiben már egy létrehozott kiszállítási igényből szeretnénk csomagfeladást létrehozni, akkor megnyitjuk a Készletkezelés - Kiszállítás menüpontot.

...