...
Info | ||||
---|---|---|---|---|
| ||||
|
Beállítandó paraméterek
A csomagkezeléshez a rendszerben több paramétert be kell állítani.
...
Hide If | ||
---|---|---|
| ||
Az Adminisztráció-Folyamati paraméterekben be kell állítanunk a következő paramétereket:
A GLS inetrfész esetén pár további folyamati paramétert is be kell állítanunk: 2. GLS_INTERFASCE_USEPRODUCTION: FALSE esetén a MyGLS tesztrendszernek küldjük az adatokat. Éles GLS kapcsolathoz True-ra kell állítanunk a státuszt. 3. GLS_INTERFASCE_USERNAME: MyGLS felhasználónév. Ez tartalmazza a GLS felé megadott email címet is. 4. GLS_INTERFASCE_PASSWORD: MyGLS jelszó. A GLS kommunikációhoz szükséges jelszó. 5. GLS_INTERFASCE_CLIENTNUMBER: 1, sok nulla és még néhány szám. |
Alapvető beállítások
A rendszerben pár további beállításra is szükség van:
A szállítási módok
Az Értékesítés/Értékesítési alapadatok Szállítási módok fülön kell rögzíteni.
...
- Külső azonosító:
Ezt kell megadni az interfészt bekapcsoló folyamati paraméter értékeként. - Csomag információ email szövege:
Az az előre berögzített Nyomtatvány szöveg, amit az email kiküldés használ. - Szállítói címkés:
A szállítási mód esetén lehet-e csomag címkét nyomtatni.
Bizonylat tömb beállítása
Az Adminisztráció – Adminisztrációs alapadatok menüben a Bizonylatszámok altabon be kell rögzítenünk a cimkékhez tartozó paraméterezést.
...
Esetünkben CSOM előtaggal és hat numerikus karakterrel vettük fel:
Email sablon szöveg beállítás
A nyomtatvány szövegeknél lehet rögzíteni a az email sablon szöveget, amit az email küldésnél automatikusan előtöltünk, ha az hozzá van rendelve a csomag szállítási módjához.
...
- GLS csomag email sablon (amennyiben a csomagot GLS-el kézbesítjük) - Ebben az esetben Típushoz használjuk a Csomag információ email törzsszöveg1-et
- Személyes csomag átvétel email sablon (amennyiben a csomagot személyesen veszi át az ügyfél) - Ebben az esetben Típushoz használjuk a Csomag információ email törzsszöveg2-t
- Saját címkés csomag email sablon (amennyiben nem GLS által küldött adatok alapján hozzuk létre a címkét - Ebben az esetben Típushoz használjuk a Csomag információ email törzsszöveg3-t
Munkafolyamat
A csomagkezelés funkciót két külön folyamat során is használni tudjuk a rendszerben.
- Rendelés -> Kiszedés -> Kiszállítás → Csomagfeladás -> Címke nyomtatás -> Email küldés - Ebben az esetben már a rendelés létrehozása során olyan beállításokat használunk, ahol az adott rendelést csomagos kiszállításként tervezzük az ügyfélhez eljuttatni.
- Csomagkészítés korábbi kiszállításból - ebben az esetben egy olyan rendelést irányítunk át csomagkezelési ágra, ahol már létrehoztuk a kiszállítást.
Rendelésből létrehozott csomagszállítás
Megnyitjuk az Értékesítés - Rendelések menűt.
...
Mindkét lépés után a Szállítási feladatunk lezárt státuszt kap.
Kiszállítási folyamatból indított csomagfeladás
Amennyiben már egy létrehozott kiszállítási igényből szeretnénk csomagfeladást létrehozni, akkor megnyitjuk a Készletkezelés - Kiszállítás menüpontot.
...