Tartalomjegyzék






Keresés




Bevezető

A funkcióleírás célja, hogy bemutassa a rendszer automatikusan végzett módosításait a könyvelésben és a manuálisan végezhető könyvelés módosítási funkciók használatát.

Könyvelés működési elve


Könyvelésben, a rendszer által végzett módosítások


Könyvelésben végezhető manuális módosítások

Számla

Beszállítói számla

Bank

Pénztár

Vegyes könyvelés

Képernyőkép minta:
(képmetsző használata

  • csak az látszódjon, ami kell,
  • ha csak olyan helyről tudsz kivágni, ahol szenzitív adat van, akkor takard ki egy fehér dobozzal és már úgy illeszd be
  • majd adj neki egy keretet
  • használd a stílusoknál mentett Smart képaláírást)


Dashboard
Felsorolás minta:
használd a stílusoknál mentett Smart felsorolást

  • felsorolás
  • felsorolás
  • felsorolás

Ahol szükségesnek érzed, akkor bold és kettőspont, lásd Altabok jelölésénél. Ahol nem releváns, ott nyilván nem kell bold
Ahol pl folyamatot írsz le, de nem folyamatábrával, ott használj számoztást.
Egységesítés:
Egységesen hívjuk a rendszert SMART ERP -nek 😊
Lesz egy külön doksi fogalmakról, szócikkekről – így az ÁFD-be nem szükséges beletenni. Kérés – mindig bővítsd a szócikket, ha relevánsnak tartod.
Minden bekezdés előtt egy enter pl:

Figyelmeztetések jelölése:
Fontos, hogy Törlésre nincs lehetőség, mivel a rendszerben kapcsolódó bizonylatok keletkezhetnek a partnerhez!
Funkciógombok:

Funkciógombok

Új partner rögzítésére szolgáló gomb

Rendszerben rögzített partnerek exportálására való.
Kimeneti fájl: Microsoft Excel

Rendszerben rögzített partnerek ellenőrzésére szolgál.

Szűrő beállítások törlésére szolgál.

Mentett szűrőben létrehozott egyedi szűrés mentésére szolgál.

Atomszűrő: Részletes szűrési feltételek megadására szolgál.

A plusz és a mínusz gombok a részletes szűrőnél jelenik meg, ha több szűrési feltételnek szeretnénk megfeleltetni a rendszert. Ezek segítségével tudunk hozzáadni, illetve elvenni a szűrési feltétel(eke)t.

Oszlopok rendezésére szolgál. Ezzel a gombbal arra is lehetőség van, hogy elrejtsünk oszlopokat, amennyiben nem relevánsak számunkra a használat során.

Lapozó funkció.


ez csak példa – vegyétek úgy, hogy a nyilakat, atomszűrőt nem kell minden doksiba beilleszteni, ezekről lesz egy általános – csak a tényleges funckiógombokat írd fel
Jogosultságok:
Minden ÁFD végén legyen ott az adott folyamathoz szükséges Jogosultság és Funkciójogosultság. Ezeket tanácsokkal együtt írjuk fel, pl:

A folyamathoz használható Jogosultságok/ funkció jogosultságok


Jogosultság

Funkció jogosultság

Működés/ Tanács

Pénzügy/ Beszállítói számla

Könyvelés módosítás

Csak könyvelőnek adjuk meg





Rendszer, Mezők, Gombok elnevezése:
Amennyiben egy mondatban használsz gomb, modul, mező elnevezést akkor a következőképpen jelöld: A Pénzügy > Konfiguráció > Pénzügyi alapadatok menüpontban a „Vevő csoportok" és a „Beszállítói csoportok" altabon fel kell venni az „Új"gomb segítségével a releváns csoportokat.
Altabok jelölése:

  • Elérhetőségek: A cím adatokat van itt lehetőségünk megadni az "Elérhetőség hozzáad" és a "Címet hozzáad" gomb segítségével.
  • Kapcsolódó bizonylatok: A partnerhez a későbbiekben rögzített bizonylatok listája. A rendszer ezt automatikusan tölti.
  • Csatolt fájlok: A partnerhez itt van lehetőségünk rögzíteni bármilyen kiterjesztésű fájlt.
  • Bankszámlák: Ha tudjuk a partner bankszámláját itt lehetőségünk van megadni, ez azért is fontos, mert Banki átutalás során a rendszer az itt megadott adatok alapján felismeri a partnert és hozzárendeli a teljesítéshez.
  • Vevő számlák: Itt jelennek meg a partnernek kiállított vevő számlák.