Tartalomjegyzék






Keresés




 Bevezetés

Jelen dokumentum célja a Shoprenter - SMARTFRONT ERP közötti interfész felhasználói folyamatainak leírása.

Szinkron folyamatok

A SMARTFRONT ERP rendszere a Shoprenter által kínált Shoprenter API-n keresztül biztosítja az online automatikus szinkronizációt, a Shoprenter Webshop és a SMARTFRONT rendszere között. Az interfész segítségével biztosítható hogy a két rendszer között folyamatos legyen az adatáramlás az adatok manuális "átemelése" nélkül. (Az adatáramlás természetesen a Shoprenter és SMARTFRONT szerverei között történik, a felhasználó a saját munkaállomásán ebből csak annyit érzékel, hogy a megadott adatok folyamatosan frissülnek a két rendszerében)
A Shoprenter API szolgáltatást csak a Gold és Platinum szolgáltatás nyújtja, ezért fontos hogy ha a két rendszert össze akarjuk kötni akkor a Shoprenterben ezekre a csomagokra kell előfizetni.
A két rendszer az alábbi adatokat szinkronizálja:

  • Partnertörzs és címek szinkronja: 2 irányú szinkron: Bármelyik rendszerben történik változás ezt a másik rendszer automatikusan átveszi.
  • Terméktörzs szinkron: 1 irányú csak SMARTFRONT → Shoprenter irány
  • Készlet szinkron: 1 irányú csak SMARTFRONT → Shoprenter irány
  • Rendelések kezelése: Shoprenter → SMARTFRONT irány: Új webshop rendelések automatikusan átveszi az "Elküldve" és "Függőben lévő" rendeléseket, és átállítja "Feldolgozás alatt"-raSMARTFRONT → Shoprenter irány: A lezárt rendelések státuszát átállítja a megfelelő státuszúra a Shoprenterben.

Beállítások

Beállítások a Shoprenter admin felületén


Az API eléréshez Gold, Platinum szintű előfizetés szükséges, ennek megléte esetén az admin felületen a Beállítások / Integrációk / API beállítások menüpontban engedélyezni kell az API státuszát, ugyanitt van megadva az API eléréséhez szükséges url, felhasználónév és jelszó.
Az interfész jelenleg csak a magyar nyelv használatát kezeli.
A szállítási és fizetési módokat engedélyezése a Beállítások / Bolt beállítások / Fizetési módok illetve Szállítási módok menüpontban lehetséges.
Az ÁFA kulcsokat a Beállítások / Bolt beállítások / Adó osztályok menüpontban kell megadni
Új rendelés állapotokatat a Beállítások / Bolt beállítások / Rendelés állapotok menüpontban lehetséges megadni.
A termékekhez tartozó kategóriákat (Bolt / Kategóriák), képeket (Bolt / Termékek / Termék / További képek), egyedi tulajdonságokat (Beállítások / Termék beállítások / Egyedi tulajdonságok) és típusokat (Beállítások / Termék beállítások / Termék típusok) csak a Shoprenter admin felületén lehet beállítani, azokat nem szinkronizáljuk.
A Bolt / Vevők menüpontban jelennek meg a regisztrált vásárlók, illetve a szinkron folyamat által felkerült vevők, a Termékek menüpontban a termékek, a Rendelések menüpontban a webshopon leadott rendelések.

Beállítások a SMARTFRONT admin felületen

Shoprenter webshop beállítások


Első lépésként fel kell venni az admin felületen a Webshop interfész / Shoprenter webshop beállítások menüpontban egy új webshop beállítást.

A beállítandó adatok:

  • Webshop neve
  • API URL - API elérés linke
  • API felhasználónév
  • API jelszó
  • Vevőcsoport: Milyen vevő csoportba kerüljön az újonnan leszinkronizált vásárló a Shoprenter → SMARTFRONT szinkron során
  • Partner kategória: Milyen kategóriában kerüljön az újonnan felszinkronizált vásárló a SMARTFRONT → Shoprenter szinkron során
  • Dimenzió adatok: Rendelés szinkron során milyen dimenziók értékekkel töltsük fel a rendelést
  • Webshop árlista azonosító: A webshopba feltöltött termékek árai, ha egy termék nem szerepel az árlistán akkor nem lesz rendelhető a termék
  • Raktár: Rendelés és készletadatok szempontjából érdekes raktár


Ebben a menüpontban lehetőség van a szinkronok direkt indítására:


  • A "Kapcsolat teszt" a API kapcsolatot ellenőrzi a megadott URL-en keresztül, és a beállított felhasználónévvel és jelszóval lekérdezi a Shoprenter webshop domainjeit, és siker illetve sikertelenség esetén is bejegyzést készít az interfész log táblába.
  • A "Partner szinkron email alapján" a paraméterként megadott email cím alapján próbálja Shoprenterből a SMARTFRONTBA szinkronizálni a partnert.
  • A "Rendelés szinkron külső azonosító alapján" a paraméterként kapott külső azonosító alapján szinkronizálja le a rendelést.
  • A "Készlet szinkron" módosítja a termékek mennyiségét, ha a termékhez tartozik mozgás.

    Működését befolyásolja a USE_WEBSHOPSETTINGS_STORAGE_ONLY folyamati paraméter.


  • A "Teljes készlet szinkron" gomb minden termék mennyiségét frissíti a shoprenterben, attól függetlenül, hogy volt-e mozgatva. Ezt főleg akkor kell használni, ha újonnan hoztuk létre a webshopot és már volt készletünk.

    Működését befolyásolja a USE_WEBSHOPSETTINGS_STORAGE_ONLY folyamati paraméter.


Interfész log képernyő


A szinkron elindulásáról és lefutásáról információkat az Interfész log képernyőn találhatunk. Ez elérhető az Adminisztráció / Interfész log menüpontból, vagy direkt a Webshop beállítás "Interfész log képernyő megnyitása" gombra kattintva.
Egy szinkron folyamatról az alábbi információkat tároljuk itt:



  • a szinkron folyamat indulásának ideje
  • a webshop neve
  • a szinkron folyamat lefutásának ideje
  • a webshop neve
  • sikeresen szinkronizált elemek száma
  • talált hibák száma


A talált hibákról részletesebb információkat a Szinkronizációs hibák képernyőn találunk.

Szinkron hibák képernyő


A szinkron folyamatok során talált hibák részletes logja. Ez elérhető az Webshop interfész / Szinkronizációs hibák menüpontból, vagy direkt a Webshop beállítás "Szinkron hibák képernyő megnyitása" gombra kattintva.
Egy hibáról az alábbi információkat tároljuk itt:

  • Webshop neve
  • Szinkron modul - Partner, Rendelés, Termék, Készlet, Általános lekérdezések (nyelv, ország stb)
  • Szinkron típusa - lásd Hibaüzenetek
  • Hibaszint
  • Kapcsolódó azonosító - SMARTFRONT beli azonosító, partner azonosító, rendelés azonosító, termék azonosító
  • Kapcsolódó leírás - SMARTFRONT beli azonosító, pl partner kód, vagy rendelés bizonylatszám, termékkód
  • Külső azonosító - Shoprenter beli azonosító, pl vásárló azonosító
  • email cím - ha meghatározható
  • REST hívás URL-je
  • Hibaüzenet - részletes hiba


Hibaüzenetek prioritása


Az előforduló hibákat lehetőség szerint próbáltuk kategóriákba szorítani. Lásd Függelék Hibaüzenetek. A Webshop interfész / Hibaüzenetek prioritása menüpontban lehetőségünk van az egyes típusokhoz hibaszintet rendelni.
Például lehet, hogy a "Technikai termék nem létezik" típusú hibák alacsony prioritásúak, mert nélkülük átjönnek a rendelések, csak nem vesszük fel például a Szállítási költséget Szolgáltatás típus rendelés tételként.
Ellenben a többszörös termék kód, más külső azonosítóval hiba kritikus, mert termékkód alapján nem tudjuk azonosítani a terméket.
A nem kategorizált szinkron hibák az összefoglaló "REQUEST_ERROR" - "Rest API hiba" kategóriába kerülnek. Ekkor, ha nincs más információ, az API hívás URL-je lehet támpont a hibakeresésben.
A lehetséges hibaszintek:

  • Kritikus
  • Magas
  • Normál (alapértelmezett)
  • Alacsony

Partner szinkron

Megkötések, előfeltételek


Az azonos nevű partnerek ellenőrzése folyamati paramétert ki kell kapcsolni.
Mivel a SMARTFRONT rendszere csak a partner szintjén jelöli a partner típusát (jogi- / magánszemély), és az adószámát, ezért, ha a Shoprenter vevő több különböző céghez tartozó címet ad meg, különböző adószámokkal, azt nem tudjuk kezelni.
Az első olyan Shoprenter címnél, ami jogi személyt jelöl, a partner típusát átállítjuk jogi személyre, és kitöltjük az adószám mezőt is. A többi jogi személy adószámát figyelmen kívül hagyjuk.
A partner mentésekor lefut az adószám validáció, és ha van már felvéve partner ezzel az adószámmal, akkor szinkronizáció "Partner mentés hiba" hibát jelez, a vásárlót nem menti el a SMARTFRONT rendszerébe.

Leírás

A partnerek szinkronja kétirányú.
Az első körben a Shoprenterből szinkronizáljuk le a SMARTFRONT rendszerébe az újonnan regisztrált, vagy az utolsó szinkron óta módosított vásárlókat. A szinkron szempontjából az egyedi azonosító Shoprenter vásárló azonosító, melyet a SMARTFRONT rendszerében is eltárolunk a "Külső rendszerbeli egyedi azonosító" mezőben. Másodlagos azonosító a vásárló email címe. Bár a Shoprenter webshopban a email cím egyedi, a SMARTFRONTBAN több partnernek is lehet ugyanaz az alapértelmezett email címe. Ekkor nem tudjuk egyértelműen meghatározni a partnert, megkíséreljük a találtak közül az elsőhöz hozzákötni a partnert. A szinkron folyamatának pontos leírása a Függelék Partner szinkron folyamatábra pontjában található.

Mező megfeleltetés

Partner mező megfeleltetés: (Shoprenter mezőnév: leírás - SMARTFRONT mezőnév: leírás)

  • firstname: Vezetéknév - name: teljes név
  • lastname: Keresztnév - name: teljes név
  • email: Email cím - email: Email cím
  • telephone: Telefonszám - phone: Telefonszám
  • fax: Fax - fax: Fax
  • password: bcrypt jelszó - nem tároljuk: időbélyeg
  • newsletter: hírlevél feliratkozás - sendNewsletter: hírlevél
  • status: státusz - inactive: fordított flag - nem inaktív
  • approved: engedélyezett-e - webshopLogin: webshopon beléphet
  • freeShipping: ingyenes szállítás - nem tároljuk: nem
  • customerGroup: vásárlói csoport linkje - customerGroupName: vevőcsoport név alapján létrehozzuk, vagy lekérdezzük


Módosítható mezők:

  • email: Email cím
  • telephone: Telefonszám
  • newsletter: hírlevél feliratkozás
  • status: státusz
  • approved: engedélyezett-e
  • customerGroup: vásárlói csoport linkje


Vevő létrehozásakor nem töltjük:

  • defaultAddress: alapértelmezett cím linkje
  • addresses: címek linkje
  • loyaltyPoints: hűségpontok linkje


Partner cím mező megfeleltetés: (Shoprenter mezőnév: leírás - SMARTFRONT mezőnév: leírás)

  • firstname: Vezetéknév - name: teljes név
  • lastname: Keresztnév - name: teljes név
  • type: Vásárló típusa - partner isCorporation mezője, alapértelmezetten "Magánszemély", ld. megjegyzés
  • taxnumber: Adószám - partner taxnumber mezője, alapértelmezetten üres, ld. megjegyzés
  • company: Cégnév - description: leírás
  • address1 és address1: Utca, házszám, Kiegészítő címadatok - publicLand: Közterület neve
  • postcode: Irányítószám - zipCode: Irányítószám
  • city: Város - placeName: Város
  • telephone: telefon - új elérhetőség
  • customer: vásárló linkje
  • country: ország linkje - kód alapján lekérdezzük és töltjük


Módosítható mezők: minden mező módosítható, a fentieknek megfelelően.

Termék és készlet szinkron

Megkötések, előfeltételek

Termék

Szükséges adókulcs és ország beállítása a Shoprenteren. Ha a termékhez még nem tartozik Shoprenter termék, akkor létrehozunk egyet. Ehhez egyedül a termékkód (Shoprenteren Sku) mező töltöttsége szükséges.
Ha az adott termékkóddal már létezik termék a Shoprenterben, megpróbáljuk összekötni a két entitást. Ha több termék is létezik ezzel a termékkóddal, akkor SKU_EXISTS_WITH_FOREIGN_ID hibát veszünk fel a logba.

Készlet:

A szinkron csak normál státuszú, termék típusú termékeket szinkronizál. A "teljes készlet szinkron", mozgásoktól és módosításoktól függetlenül szinkronizálja az összes termék készletét. Ez több mint 10 000 termék esetén akár 20 percig is eltarthat. A "készlet szinkron" összegyűjti azokat a termékeket, amelyekhez tartozik mozgás a legutolsó készlet szinkron óta és csak azokat módosítja.


Attól függően hogy a USE_WEBSHOPSETTINGS_STORAGE_ONLY folyamati paraméter be van-e kapcsolva, használja csak a webshop beállításokban megadott raktárat, vagy az összeset. Csak azokat a termékeket szinkronizáljuk, amelyekhez már tartozik shoprenter termék.

Leírás

Termék

Azokat a termékeket küldjük fel, amelyek módosítva lettek a legutolsó termék szinkron óta, illetve azokat amelyekhez tartozik ár a webshop beállításokban választott árlistában és az módosult. Ha a terméklapon ki van töltve a beszállítói ár, akkor a megadott adókulccsal kalkuláljuk belőle a költség mezőt, különben a termék egységárát használjuk, melyet szintén az adókulcson keresztül bruttósítunk. A bruttó ár kalkulációjához, a nettó ár és az árszorzó mezőket töltjük fel a SMARTFRONT termékből.
A Shoprenter termékhez tartozik linkelve egy nyelv és egy termékleírás is. A termékleírás tárolja, a megnevezéshez tartozó mezőket. Ezeket a termék szinkron alatt töltjük.

Készlet

Mivel a "teljes készlet szinkron" az összes termék készletét frissíti, így ez a funkció arra való, hogy az induló készletet feltöltsük a Shoprenterre. A későbbiekben elég a "készlet szinkron" funkció használata amely csak a mozgatott termékeket küldi fel. Ütemezett feladatként is csak ez a szinkron fut le.

Mező megfeleltetés

Shoprenter SMARTFRONT ERP
mezőnév: leírás - mezőnév: leírás
Product

  • id: Termék azonosító. Az OuterID módosítására. - foreignId: idegen kulcs
  • sku: Cikkszám. - productCode: termékkód
  • gtin: Vonalkód/GTIN Azonosító - barCode: vonalkód
  • price: Nettó ár.- Price.price: ár
  • cost: Költség.- acquisition: bázis ár vagy unitPrice: egységár
  • multiplier: Árszorzó - Price.priceMultiplier: szorzó
  • taxClass: Áfa kulcs linkje. - vatRate:Adó mértéke
  • stock1: Raktár 1 készlet.- Inventory objektumból kalkulálva (quantity)



Product Description

  • name:Név.- name:név
  • metaDescription:Meta leírás.- description:leírás
  • shortDescription:Rövid leírás.- description:leírás
  • description:Hosszú Leírás.- longDescription:hosszú leírás

Rendelés szinkron

Megkötések, előfeltételek


A Shoprenter admin felületén a Beállítások / Bolt beállítások / Rendelés állapotok menüpontban a "Függőben lévő", az "Elküldve", a "Feldolgozás alatt" és a "Teljesítve" állapotoknak kötelezően szerepelniük kell.
A bankkártyás fizetés (azonnali fizetés) kezelésére a Shoprenterben egy új állapotot kell bevezetni - pl.: Bankkártyás fizetés.
Az összes fizetési mód, amely nem bankkártyás fizetési tranzakció, "Rendelés állapota" mezője legyen "Függőben lévő", vagy "Elküldve".
A bankkártyás fizetési módoknál, pl.: "OTP bankkártyás fizetés", "CIB bankkártyás fizetés", stb., a "Rendelés állapota" mezője legyen az új státusz, a "Befizetett rendelés állapota" mező pedig legyen "Függőben lévő", vagy "Elküldve".
A szállítási és fizetési feltételek nem kerülnek szinkronizálásra. A Shoprenter admin felületén engedélyezett Fizetési módoknak szerepelnie kell a SMARTFRONT ERP rendszerben is.
Ennek szerkesztésére a Webshop interfész / Szállítási és fizetési feltételek menüpontban a Fizetések fülön van lehetőség.

Leírás

A rendelés folyamata

A beérkezett rendelések státusza "Függőben lévő", vagy "Elküldve", kivéve a bankkártyás fizetési módoknál, ahol a státusz az újonnan bevezetett státusz. Az ilyen új státuszú rendeléseket nem hozzuk át egészen addig, amíg azok "Függőben lévő", vagy "Elküldve" státuszba nem kerülnek, mivel ekkor történt sikeres fizetési tranzakció.
A "Függőben lévő", vagy "Elküldve" státuszú rendeléseket szinkronizáljuk le a SMARTFRONTBA. Ezek "Új" státuszba kerülnek, illetve a Shoprenterben "Feldolgozás alatt" jelenik meg
Ezek után megkezdjük az SMARTFRONT ERP-ben a rendelés feldolgozását, sorrendben a következő státuszokkal:

  • Visszaigazolt - opcionális
  • Kiszedés alatt
  • Kiszedve
  • Részlegesen kiszállítva - opcionális
  • Lezárt


A lezárt, sikeresen feldolgozott rendeléseket vissza szinkronizáljuk a Shoprenterbe "Teljesítve" státusszal.
Ha a rendelést az ERP-ben valamilyen okból zártuk le, akkor ezek is vissza szinkronizáljuk a Shoprenterbe. A rendelés státusza ekkor a lezárás oka lesz. A lezárás okait az ERP-ben az Adminisztráció / Alapadatok / Értékesítési adatok / Rendelés lezárásának okai pontban vehetjük fel.
A lezárás okainak megfelelő státuszokat a Shoprenter admin felületén a Rendelés állapotok menüpontban kell felvenni.
Ilyenek lehetnek például a "Visszaküldve", "Elutasítva", "Törölve", stb státuszok.

Partner adatok

Névtelen rendelésnél: létrehozunk egy partnert adott névvel, a webshop beállításokban megadott vevő kategóriával, az email címmel, ami nem léphet be a webshopba. Felvesszük a szállítási és számlázási címet a partner címei közé.
Nem névtelen rendelésnél: Lefuttatunk egy partner szinkront Shoprenterből SMARTFRONTBA a vásárlóra.

Mező megfeleltetés

Shoprenter mezőnév: leírás - SMARTFRONT mezőnév: leírás

Rendelés

  • id: Rendelés azonosító - foreignId: idegen kulcs
  • innerId: Rendelés belső azonosító - foreignCode: idegen kód
  • status: "Függőben lévő", vagy "Elküldve" státusz - status: "Új"
  • currency: Pénznem linkje - currencyCode, currencyRate: deviza, árfolyam - a linkből meghatározzuk a pénznemet és az árfolyamot
  • csak SMARTFRONTBAN beállított mezők:
    • channel: csatorna - Webshop
    • companyId: cég - admin user cége
    • orderDate: rendelés dátuma - szinkronizálás időpontja
    • storageId: raktár - beállításokban megadott
    • shoprenterWebshopId: webshop beállítás azonosító
    • shoprenterWebshopName: webshop beállítás webshop név
    • dimenzió adatok a webshop beállításban megadottak

Rendelés tételek

  • sku: termékkód - ebből meghatározzuk a SMARTFRONT terméket és feltöltjük annak adataival:
    • productId: termék azonosító
    • productCode: termékkód
    • productName: termék név
    • productTypeCode: termék típusa
    • dimenzió adatok
    • inventoryType: készlet típus
    • unit - mennyiségi egység
    • displayUnit - mennyiségi egység
    • vatRate - Áfa kulcs
    • vatId - Áfa azonosító
    • vatCode - Áfa kód
    • vatRemark - ÁFA komment
    • storageId: raktár - beállításokban megadott

Árak

  • price: nettó egységár - unitPrice: nettó egységár + ÁFA kód alapján a grossUnitPrice: bruttó egységár
  • total: nettó ár - netPrice: nettó ár + ÁFA kód alapján a grossPrice: bruttó ár
  • originalPrice: eredeti ár - displayOriginalPrice: eredeti egységár nettó (kedvezmény nélkül) + ÁFA kód alapján a originalPrice: eredeti bruttó ár
  • unitPrice: nettó egységár - displayUnitPrice: kedvezményes egységár


További tételek

  • szállítási költség technikai termék - csak akkor adjuk hozzá a tételekhez ha a szállítás költsége nagyobb mint nulla
  • fizetési költség technikai termék - csak akkor adjuk hozzá a tételekhez ha a fizetés költsége nagyobb mint nulla


Függelék

Hibaüzenetek

  • Nem létező email cím - EMAIL_NOT_EXISTSA Webshop interfész / Shoprenter webshop beállítások menüpontból indított "Partner szinkron email cím alapján" művelet során megadott email cím nem létezik a Shoprenterben.
  • Partnerek azonos email címmel, de más külső azonosítóval - EMAIL_EXISTS_WITH_FOREIGN_IDShoprenter SMARTFRONT: Az email cím már szerepel a SMARTFRONT rendszerében, de a külső azonosító egy másik vásárlóra mutat (adathiba).SMARTFRONT Shoprenter: A Shoprenterben szerepel az email cím, de a külső azonosítója partnernek egy másik vásárlóra mutat (adathiba).
  • Hiányos partner adatok - PARTNER_VALIDATE_ERROR Hiányos partner adatok - jellemzően hiányzó telefonszám
  • Vevő létrehozás / módosítás hiba - POST_PARTNER_ERRORA Vásárló létrehozása API hívás hibával tért vissza
  • Partner mentés hiba - SAVE_PARTNER_ERRORA partner mentése a SMARTFRONT rendszerben hibát jelzett. Például: már létező adószám
  • Nem létező külső azonosító - FOREIGN_ID_NOT_EXISTSA SMARTFONTBAN tárolt idegen kulccsal nem található vásárló a Shoprenterben (adathiba)
  • Többszörös partner adószám - PARTNER_MULTIPLE_TAXNUMBERA vásárló cím típusa Jogi személy, de már van a partnerhez mentett adószám, és az nem egyezik meg a kapott adószámmal, ezt jelezzük hibaként, de a szinkronban tovább megyünk
  • Partner cím mentés hiba - SAVE_PARTNER_ADRESS_ERROR Partner címének mentése a SMARTFRONT rendszerben hibát jelzett. Például: cím duplikáció hiba
  • Hiányos cím adatok - PARTNER_ADDRESS_VALIDATE_ERROR Hiányos cím adatok, legalább egy kötelező mező nincs kitöltve
  • Cím létrehozás / módosítás hiba - POST_ADDRESS_ERRORA Vásárló címének létrehozása API hívás hibával tért vissza.
  • Termékek azonos termék kóddal, de más külső azonosítóval - SKU_EXISTS_WITH_FOREIGN_IDA Shoprenterben szerepel az termékkód, de a külső azonosítója terméknek egy másik shoprenter termékre mutat (adathiba).
  • Hiányos termék adatok - PRODUCT_VALIDATE_ERROR Hiányos termék adatok, legalább egy kötelező mező nincs kitöltve
  • Termék létrehozás / módosítás hiba - POST_PRODUCT_ERRORA termék létrehozása API hívás hibával tért vissza.
  • Termék mentés hiba - SAVE_PRODUCT_ERROR Termék mentése a SMARTFRONT rendszerben hibát jelzett.
  • Termékleírás validálás hiba - PRODUCT_DESCRIPTION_VALIDATE_ERROR Hiányos termék leírás adatok, legalább egy kötelező mező nincs kitöltve
  • Termékleírás létrehozás / módosítás hiba - POST_PRODUCT_DESCRIPTION_ERRORA termék leírás létrehozása API hívás hibával tért vissza.
  • Készlet szinkron hiba - POST_INVENTORY_ERROR
  • Rendeléshez üres tétellista - ORDER_PRODUCT_LIST_EMPTYA Shoprentertől kapott rendelésnek nincsenek tételei
  • Termékkód nem létezik - PRODUCT_CODE_NOT_EXISTSA Shoprentertől kapott rendelésnek egyik tételének termékkódja nem taláható meg a SMARTFRONT rendszerében.
  • Fizetési mód nem meghatározható - PAYMENT_METHOD_ERROR
  • Szállítási mód nem meghatározható - SHIPMENT_METHOD_ERROR
  • Technikai termék nem létezik - TECHNICAL_PRODUCT_NOT_EXISTSA szállítási költség, illetve a fizetési költség számlán való szerepeltetéséhez szükséges technikai "Szolgáltatás" típusú termékek.
  • Rendelés mentés hiba - SAVE_ORDER_ERRORA rendelés mentése a SMARTFRONT rendszerben hibát jelzett.
  • Rest API hiba - REQUEST_ERROR MInden egyéb, a fenti kategóriákban nem besorolt hiba


Partner szinkron folyamatábra

Shoprenter → SMARTFRONT




SMARTFRONT → Shoprenter