Az Értesítési szabályok menüpontot választva a rendszer megjeleníti az értesítési szabályok listáját, mely szűrhető.
A funkció célja, hogy a WaProM-ot a legegyszerűbben és legoptimálisabban lehessen használni, ehhez szükség van a rendszerbe értesítési szabályokat felvenni, ennek következtében a megadott felhasználók értesítést kapnak bizonyos eseményekről, könnyítve ezzel a munkájukat. Rengeteg egyéb kommunikáció spórolható meg ha ezek az üzenetek célzottan, automatikusan eljutnak a megfelelő munkatársakhoz.
Az értesítési szabályokkal különböző típusú értesítéseket tudunk beállítani a rendszeren belül egy adott felhasználónak vagy egy adott szerepkörhöz tartozó felhasználói csoportnak.
Az Értesítési szabályok menü felülete
A szűrési lehetőségek opcionális mezői:
A panelen lévő soradat részletei:
A képernyőn az alábbi funkciók érhetők el:
Funkciógomb | Működés/ Tanács |
Új | Az új értesítési szabály rögzítése. |
Az Új gombra kattintva megnyílik a szerkesztő képernyő, ahol rögzíthetők az új értesítési szabályok. Listaelemekre duplán kattintva a már meglévő értesítési szabályok módosítására vagy törlésére van lehetőség.
Az új értesítési szabály panel rögzítő felülete
Szerkesztő panel kötelező mezői:
Szerkesztő panel opcionális mezői:
Az Értesítések használatához külön jogosultság és funkció-jogosultság szükséges, amelyet a szerepkörök menüpont alatt kezelhetünk.
Kérjük, hogy a jogosultságok beállítása előtt konzultáljon tanácsadónkkal! |