Alapértelmezett mappák egy olyan beállítási lehetőség, amelyben az egyes kapcsolódó objektum típussal meghatározott nyomtatványok elmentésének helye határozható meg.
A felületen a fejlécben található szűrők segítségével a felhasználó személyre szabhatja az információ megjelenítést:
Az Alapértelmezett mappák listájának képernyője.
A listanézet mezői:
A képernyőn az alábbi funkciók érhetők el:
Funkciógomb | Működés/ Tanács |
Új | Egy új Alapértelmezett mappa beállítás rögzíthető. |
Excel export | A listában lévő alapértelmezett mappák xls-be lementhetők.. |
Egy új Alapértelmezett mappa beállítás rögzíthető a funkciógomb megnyomása után.
Egy új alapértelmezett mappa rögzítési felülete.
Szerkesztő panel kötelező mezői:
Szerkesztő panel opcionális mezői:
A lista bármelyik eleme kettős kattintásra szerkesztésre nyílik meg.
Egy szerkesztésre megnyitott alapértelmezett mappa.
Szerkesztő panel mezői:
Példaként a Raktári eszköz tranzakciók beállítása
Alapértelmezett mappa beállítási lehetőség, kapcsolódó új objektum típussal, hogy raktáranként eltérő mappába lehessen menteni a nyomtatványokat.
A mappa rendszer használatához a Dokumentumkezelőben létre kell hozni egy mappát az Operacios_Jegyzokonyvek alá (pl.: Raktari_eszkoz_atadas néven), ahova a nyomtatványokat opcionálisan menteni szeretnénk.
Ahhoz, hogy az új mappát alapértelmezetten használja a rendszer, szükséges még az Alapértelmezett mappák felületen összekapcsolni.
A beállítás során kiválasztható opció lett a Raktári eszköz átadás-átvétel.
A felhasználónak be kell állítania a mappát, a beállítás mentéséhez.
A fejlesztésnek köszönhetően, be lehet állítani raktáranként eltérő mappákat.
Az alapértelmezett mappákba történő mentés az aláírás rögzítése miatt nem megy automatikusan.
Az Alapértelmezett mappák használatához külön jogosultság és funkció-jogosultság szükséges, amelyet a szerepkörök menüpont alatt kezelhetünk.
Kérjük, hogy a jogosultságok beállítása előtt konzultáljon tanácsadónkkal! |