A rendszer lehetőséget biztosít a partnerek nyilvántartására. Három kategóriába lehet sorolni a rögzíteni kívánt partnert: vevő, beszállító vagy egyéb. Ebben a menüpontban lehetőségünk van új partnert hozzáadni, a meglévőt pedig megtekinteni és módosítani.
A Partnertörzs képernyője.
Meglévő partner szerkesztéséhez duplán kattintsunk a szerkeszteni kívánt partnerre.
A panelen lévő soradat részletei:
A képernyőn az alábbi funkciók érhetők el:
Funkciógomb | Működés/ Tanács |
Új | A gombra kattintva új partnert rögzíthetünk |
Új gomb megnyomásával van lehetőségünk új partner hozzáadására.
Új partner létrehozása
Partnerablak 3 részre tagolható:
Partner alapadatok
Új partner rögzítésekor kötelezően kitöltendő adatok:
Ezeken felül opcionálisan rögzíthetőek az alábbi adatok:
Logisztikai partneradatok
Partnerhez tartozó logisztikai paramétereket adhatunk meg. A mintavételezés és revideálás gyakorisága százalékos értékben adható meg.
Opcionálisan kitölthető adatok:
Partner engedélyek
Az itt rögzített adatokat a rendszer automatikusan feltünteti a szállítólevélen a vevőkód alatt.
Opcionálisan megadható adatok:
A felületen megjelenített funkciógomb
Funkciógomb | Működés/ Tanács |
Mentés | A beírt adatok mentése és a felület bezárása. |
A felületen elérhető altab-ok
A képernyőn az alábbi altab-ok érhetők el:
Altab elnevezése | Működés/ Tanács |
Kapcsolattartók | A műszakba sorolt dolgozók felvétele, törlése, illetve a munkavégzés ideje. |
Kapcsolódó bizonylatok | A műszakban dolgozók által használt eszközök (kiszedőkocsik, békák, targoncák) listája. |
Csatolt fájlok | Dokumentumok feltöltése és rendszerezése |
Elérhetőségek | Elérhetőségek hozzáadása pl.: email cím, telefonszám |
Címek | Cím hozzáadása pl.: központi, postázási, számlázási stb. |
Kapcsolattartók altabon láthatjuk a partnerhez tartozó kapcsolattartókat. Lehetőségünk van új kapcsolattartó rögzítésére valamint meglévő törlésére.
Az altabon elérhető funkciógombok:
Funkciógomb | Működés/ Tanács |
Hozzáadás | Új kapcsolattartó hozzáadása |
Törlés | Partnerhez tartozó kapcsolattartó törlése |
A felületen látható soradat elemei:
A Hozzáadás funkciógomb elindítja a Kapcsolattartók menüpontból is elérhető új kapcsolattartó felvitelét, így az ott leírtak érvényesek.
Az altabon a kapcsolódó bizonylatokat lehet megtekinteni, tetszés szerint sorba rendezni, és keresni.
A soradat elemei:
Az altabon különböző fájlokat csatolhatunk, ezeket áttekinthetjük és törölhetjük is.
A soradat elemei:
Funkciógomb | Működés/ Tanács |
Hozzáadás | Új dokumentum hozzáadása |
Törlés | Kiválasztott dokumentum törlése |
Hozzáadás
A partnerhez adhatunk hozzá különböző elérhetőségeket.
Funkciógomb | Működés/ Tanács |
Hozzáadás | Új elérhetőség hozzáadása |
Törlés | Kijelölt elérhetőség törlése |
Hozzáadás
A Hozzáadás gombra kattintva az alábbi felugró ablak jelenik meg:
Kötelezően kitöltendő mező:
Opcionálisan kitölthető mező:
Az OK gombra kattintva az adatok mentésre, az ablak pedig bezárásra kerül.
A címek altabon lehetőség van különböző címek rögzítésére.
Funkciógomb | Működés/ Tanács |
Hozzáadás | Új cím hozzáadása |
Törlés | Kijelölt cím törlése |
Új cím rögzítéséhez kattintsunk a Hozzáadás gombra, ezután az alábbi felugró ablak lesz látható:
A címet bejelölhetjük típus szerint (pl.: központi) de nem kötelező elem.
Kötelezően kitöltendő mezők:
Opcionálisan kitölthető mező:
A soradat elemei:
Rögzített címet kijelölés után a Törlés gombra kattintva tudunk eltávolítani.
A Partnertörzs használatához külön jogosultság és funkció-jogosultság szükséges, amelyet a szerepkörök menüpont alatt kezelhetünk.
Kérjük, hogy a jogosultságok beállítása előtt konzultáljon tanácsadónkkal! |