A funkció leírás célja, hogy a Smart ERP-t a legegyszerűbben és legoptimálisabban lehessen használni, ehhez szükség van a rendszerbe értesítéseket felvenni, ennek következtében a megadott felhasználók értesítést kapnak bizonyos eseményekről, könnyítve ezzel a munkájukat. Rengeteg egyéb kommunikáció spórolható meg ha ezek az üzenetek célzottan, automatikusan eljutnak a megfelelő munkatársakhoz.
Az értesítések beállítását a Felhasználó beállítások > Konfiguráció > Értesítési szabályok menüpont alatt lehet megtenni. Ebben a menüpontban láthatóak az eddig felvett értesítési szabályok és beállíthatóak új szabályok.
Ha egy munkatársat csak egy-egy konkrét ügy érdekel, nem kell feliratkoznia minden más tevékenység követésére, megvalósítható, hogy csak egy konkrét objektum, bizonylat, szerződés stb. változásairól kapjon értesítést, így nem veszik el a túl sok információ között.
Értesítési szabályok listanézet
Az Új gomb megnyomásával lehet létrehozni egy teljesen az adott felhasználóra szabott értesítési formát.
Új értesítés létrehozása
Adatbeviteli mezők:
A felhasználóra vonatkozó értesítéseket a Felhasználói beállítások > Értesítések menüpontban, vagy a jobb felső sarokban a profilra kattinva lehet megtekinteni.
Felhasználói beállítások - Értesítések
Az Értesítések menüpontban dupla kattintással, a profil alatt megjelenő értesítéseket pedig szimpla kattintással megnyílik az adott bizonylat amin a felhasználónak teendője van.
Profil alatt megjelenő értesítések listája
Érkezhet rendszeren belüli üzenetként, de beállítások függvényében sms-ben vagy e-mailben is, ha épp irodán kívül tartózkodik az érintett munkatárs.
Az értesítéseknek van új / olvasott státusza a könnyebb átláthatóság érdekében.
Felhasználó számára érkezett értesítések listája a rendszerben
Jogosultság | Funkció jogosultság | Működés / Tanács |
---|---|---|
Felhasználói beállítások/Értesítések |