Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

Ahhoz, hogy a Feladat felelőse értesítést kapjon arról, hogy számára Új feladat lett létrehozva, ahhoz a Felhasználói beállítások - Értesítési szabályok - Új értesítési szabály felületen be kell állítani az értesítést is:

...

Új értesítési szabály felület


Note

Mivel a Feladat esetében kizárólag a Felelős naptárában jelenik meg a Feladat, érdemes a Feladat kész esemény típusra is létrehozni értesítést, de azt már a Feladat kiosztójára vonatkozóan.


SF Naptár és Google Naptár szinkronizálás

A Smartfront ügyviteli rendszerekben a felhasználónak lehetősége nyílik a rendszerben vezetett naptárát szinkronizálni a Google fiókjához tartozó naptárával. Ez azt jelenti, hogy az ügyviteli rendszerben, a Naptár menüpont alatt nyilvántartott bejegyzéseket az alkalmazás egy percen belül letölti a felhasználó Google naptárába, illetve a Google naptárhoz hozzáadott bejegyzéseket megjeleníti az ügyviteli rendszer naptárában. Csak rendszergazdai jogosultsággal rendelkező felhasználó állíthatja be az egyes felhasználók naptárait.


Hide If
special@anonymous

A naptárak szinkronizálása a következő lépésekben történik:

 

  1. Nyissa meg számítógépén a Google naptár  alkalmazást a http://google.com/calendar webhelyen és jelentkezzen be a felhasználó Google azonosítójával.

Image Added

2. Ha megnyitotta a Google naptárat, válassza ki a megosztani kívánt naptárat és kattintson a naptár melletti kis nyílra, hogy megjelenjenek a naptárral kapcsolatos beállítási lehetőségek. Ezek közül válassza A Naptár megosztása menüpontot.

Image Added


3. Ossza meg a naptárat az ügyviteli rendszer központi email címével, vagyis a „service account” email címével. Ezt úgy teheti meg, ha bemásolja a rendszer email címet a Megosztás megadott személyekkel menüpont alatt a Személy mezőbe.

Image Added

4. Az Engedélybeállítások alatt (jobb oldalon) válassza ki a Módosítás ÉSmegosztáskezelés lehetőséget a legördülő menüből.

Image Added

5. Kattintson a Személy felvétele gombra, ekkor meg fog jelenni a személyek között a rendszer email cím. Ezután kattintson a Mentés gombra.

Image Added


6. Mentés után a böngésző visszaugrik a naptár ablakra. Ekkor válassza ki megint a megosztani kívánt naptárat, kattintson a kis nyílra, ám ezúttal válassza a Naptárbeállítások menüpontot.

Image Added


7. A megnyíló oldalon lejjebb görgetve találja a felhasználó naptárának azonosítóját, vagyis URL címét. Ezt a címet kell majd bemásolnia az ügyviteli rendszerbe a felhasználó adatlapjához.


Image Added

8. Nyisson egy új lapot a böngészőben és írja be az az ügyviteli rendszer URL címét. Jelentkezzen be felhasználói azonosítójával és jelszavával, majd a baloldali menüből válassza ki az Adminisztráció/Felhasználók menüpontot.

9. Dupla kattintással nyissa mega felhasználó adatlapját.


10. A felhasználó csak akkor fog tudni naptárt használni, ha a bejelentkező felhasználóként van megjelölve.


Image Added

11. Ha a felhasználó bejelentkező, hozzárendelhetőek bizonyos szerepkörök. A szerepkörök határozzák meg a jogosultságokat és a felhasználó csak akkor fog tudni naptárat használni, ha van hozzá jogosultsága. A jogosultságokat az Adminisztráció/Szerepkörök menüpont alatt lehet szerkeszteni, úgy hogy egy adott szerepkör szerkesztőfelületét megnyitva kipipáljuk a Projekt és feladatkezelés modulon belül a Naptár funkciót.

Image Added

12. Ha ellenőrizte, hogy annak a szerepkörnek, amit a felhasználóhoz kíván rendelni, van naptárhasználati jogosultsága, menjen vissza a felhasználó adatlapjára és adja hozzá az adott szerepkört a felhasználóhoz.

Image Added

13. Lépjen vissza a Google Naptárba és má809pxsolja át a Google naptár azonosítóját a Google Calendar neve mezőbe és kattintson a Mentés vagy a Mentés és bezárás gombra.


Image Added

14. A mentést követően, ha a felhasználó bejegyzést ad hozzá az ügyviteli rendszerben vezetett naptárához, vagy bejegyzést módosít, az 30 másodpercen belül megjelenik majd a Google naptárában is. Ha a Google naptárhoz ad hozzá bejegyzést, az egy percen belül meg fog jelenni az ügyviteli rendszerben. Bejegyzést törölni csak az ügyviteli rendszerről lehet, a véletlen adatvesztés elkerülése végett a Google naptárban törölt bejegyzések nem törlődnek az ügyviteli rendszerből.

15. A naptárak szinkronizációja mobil készülékeken is működik, Android vagy Windows mobil operációs rendszereken. Ha a felhasználó meg tudja nyitni a mobil készüléken az adott Google fiókhoz tartozó, az ügyviteli rendszerrel megosztott naptárat, akkor a mobil készüléken is meg tudja jeleníteni illetve a fentiek szerint módosítani tudja az ügyviteli rendszerben létrehozott eseményeket, vagy akár új eseményeket is létre tud hozni mobil készülékéről.